Service manager
Vanuit ons hoofdkantoor in Waddinxveen geef je leiding aan het 7-koppige team van administratieve, coördinerende ondersteuning en de internationale Servicemonteurs, die de hele wereld over reizen.
Wat ga je doen?
Ben jij die geboren organisator die logistieke puzzels kan oplossen en een sterke serviceafdeling verder kan ontwikkelen en beheren?
Als service manager ben je de interface tussen de klant en onze servicemonteurs en de schakel tussen de serviceafdeling, leveranciers en de Sales. Met jouw organisatorische vaardigheden en technische kennis leid je de serviceafdeling, beschik je ook over goede communicatieve vaardigheden en weet je hoe je professioneel met klanten communiceert op een positieve en oplossingsgerichte manier. Je speelt een essentiële rol in klanttevredenheid (intern en extern) en naast het managen van planning en logistiek heb je een commerciële instelling en herken je verkoopkansen.
Verantwoordelijkheden
Je hebt / bent
Mensen die jou écht goed kennen, omschrijven je als een stressbestendige regelneef, die het overzicht onder tijdsdruk kan behouden. Je bent kritisch en standvastig, analytisch sterk, zelfstandig en je hebt overtuigingskracht. Daarnaast zorgen je communicatieve kwaliteiten ervoor dat klanten, leveranciers en collega's altijd blij zijn je te spreken. Ook voldoe je aan onderstaande:
Wat we je bieden
Naast het werken in een jong en ambitieus team in een uitdagende internationale werkomgeving met innovatieve en unieke producten & projecten, bieden wij een leuke functie met veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid, initiatief en persoonlijke ontwikkeling. SGL vindt jouw ontwikkeling belangrijk, dus zijn er ook opleidingsmogelijkheden beschikbaar. De boog kan uiteraard niet altijd gespannen staan en daarom is er ook genoeg tijd voor gezelligheid. Zo hebben wij elke vrijdag omgedoopt tot 'Patatdag' en staan er jaarlijkse teamuitjes op het programma. Uiteraard horen hier ook goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden bij, zoals een leaseauto, een pensioen- en een bonusregeling, passende reiskostenvergoeding en krijg je 25 welverdiende vakantiedagen om de accu weer op te laden.
Geïnteresseerd?
Stuur je CV en motivatie dan naar:
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met via .
Acquisitie voor deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Functie: | service manager |
Startdatum: | 15-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SGL via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Moerkapellekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Moerkapelle via Moerkapellekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Moerkapellekrant.nl.
© Moerkapellekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.