Vacature Nieuwe Medewerker Klantenservice

Nieuwe Medewerker Klantenservice in Bleiswijk

Medewerker klantenservice

Facetlaan 6 - Bleiswijk

MBO

Klantenservice

Servicecentrum

Medewerker klantenservice

Facetlaan 6 - Bleiswijk

Klantenservice

MBO

Servicecentrum

"Goedenavond, Hoogvliet klantenservice, waarmee kan ik u van dienst zijn?" Zodra de telefoon gaat, neem jij die met een glimlach op. De klant geeft aan dat ze per ongeluk de verkeerde koeken heeft besteld. Ze krijgt visite die glutenvrij eet. Ze vraagt daarom of er ook glutenvrije koeken in het online assortiment zitten. Jij kijkt met haar mee en helpt haar verder met haar bestelling. Omdat je ziet dat haar online bestelling net is klaargezet in het filiaal, bel je het filiaal op om de koeken voor glutenvrije koeken te laten vervangen. Weer een tevreden klant. En daar ben je trots op; jij zorgt dat klachten netjes opgelost en vragen beantwoord worden, zowel telefonisch als op Facebook, zodat klanten weer tevreden zijn. Zo draag je bij aan onze ambitie om verwachtingen steeds weer te overtreffen.


Dit ga je doen als medewerker klantenservice

Als Medewerker Klantenservice handel jij samen met je collega's klachten af en beantwoord je vragen van klanten. Niet alleen telefonisch, ook via de email en webcare. Klanten kunnen soms boos of verdrietig reageren, maar daar word jij niet warm of koud van. Sterker nog, jij hebt het vermogen een klant uit te laten praten of gerust te stellen. Dankzij jouw probleemoplossend vermogen handel je zoveel mogelijk zelf de klantcontacten af, maar soms heb je een collega nodig. Jij zet de vraag dan uit bij de desbetreffende afdeling. Dit registreer je allemaal in onze klantenservice-database, net als de klantenkaartgegevens.

Dit breng je mee als medewerker klantenservice:

  • Minimaal mbo-werk- en -denkniveau;
  • Je bent klant- en servicegerichtheid;
  • Je beschikt over inlevingsvermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je kunt twee keer in de week werken, verdeeld over avonden en op zaterdag.

Continu verwachtingen overtreffen:

Dat verwachten we niet alleen van jou, dat mag je ook van ons verwachten. Zo bieden we je niet alleen een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving met enthousiaste en leuke collega's, maar ook:

  • We betalen per 4 weken, je krijgt jouw salaris 13 keer;
  • 24 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur, reiskostenvergoeding en 8% vakantiegeld;
  • Niet ziek bonus, die kan oplopen tot maximaal 120% van je bruto weekloon;
  • 10% korting op je boodschappen tot een maximum van maar liefst € 500,- per jaar. De korting betalingen we uit via je salaris;
  • Individueel opleidingsbudget beschikbaar;
  • De mogelijkheid om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding en een budget van € 500,- om jouw thuiswerkplek in te richten;
  • Gratis health check en gratis fitnessruimte op het Servicecenter.
Enthousiast geworden? Solliciteren is heel gemakkelijk, klik op onderstaande sollicitatiebutton en de rest wijst zich vanzelf. We willen je nog wel laten weten dat een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel onderdeel is van de sollicitatieprocedure. Neem contact op met de afdeling HR:

Functie:nieuwe medewerker klantenservice
Startdatum:25-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hoogvliet Supermarkten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Nieuwe Medewerker Klantenservice Hoogvliet Supermarkten 25-01-2024

Bekijk ook andere vacatures