Vacature Manager Klantcontactcenter

Manager Klantcontactcenter in Bleiswijk

  • Redactie Bleiswijk
  • 02-03-2024

Manager Klantcontactcenter in Zoetermeer

Manager Klantcontactcenter

in de regio Zoetermeer

Werkgebied:

Zoetermeer (Servicekantoor)

Max €5.335

  • Ervaring

2-3 jaar

Geen opleiding/ onvolledige basisonderwijs

Functie

Als Teamleider Klantcontactcenter vervul je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor het operationeel leiden van het klantcontactcenter en speelt een actieve rol in het ontwikkelen van beleid voor de middellange termijn. Naast het leidinggeven aan een divers team, draag je bij aan het strategisch beleid en heb je het vermogen om complexe zaken te vereenvoudigen. Je stuurt grote groepen mensen aan, hebt uitstekende verbindende vaardigheden en weet anderen mee te nemen in jouw visie. Met een helikopterview geef je leiding aan meerdere teams of afdelingen.

impegno is een dynamische, jonge en informele organisatie in de geestelijke gezondheidszorg, jeugdzorg en specialistische begeleiding GGZ-volwassenen. impegno biedt jou een inspirerende, professionele en prettige werkomgeving. We dagen je uit om jezelf via interne trainingen verder te ontwikkelen. Met jouw talenten, ideeën, initiatieven en kennis draag je samen met jouw team bij aan de missie van de organisatie en dus de goede zorg voor onze cliënten. Je krijgt veel autonomie, iets wat zeer gewaardeerd wordt door collega's. Wij werken vanuit de volgende kernwaarden: Toegankelijkheid: impegno is een toegankelijke zorginstelling. Toegankelijk voor de cliënt, maar niet in de laatste plaats ook voor elkaar als collega's. Lef en doortastendheid: impegno is een zorginstelling met lef. We doen wat nodig is en gaan vaak door, waar anderen stoppen. We hebben echte doorzetters in huis, die net een stapje verder durven te gaan. Oprechte verbinding: impegno is in verbinding op verschillende niveaus. In verbinding met elkaar als collega's, in verbinding met de verschillende bedrijfsonderdelen, in verbinding met de cliënt en in verbinding met ketenpartners. Deze kernwaarden zie je terug in hoe wij ons werk doen en dat merk je in de omgang met elkaar als collega's.

Een uitdagende en gevarieerde functie in een dynamische omgeving. Ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën, die zeer worden gewaardeerd en aangemoedigd. Een positief en ondernemend werkklimaat. Mogelijkheid tot samenwerking met collega-managers. Tijdelijke functie van 5 maanden, met ingang van mei. Alle middelen die bij een moderne werkplek horen, zoals een werktelefoon en -laptop. Individueel opleidingsbudget (Balansbudget). Salariëring volgens cao Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ) binnen functiegroep 60. Brutosalaris €4.108 - €5.335 o.b.v. 36 uur.

Criteria

Kennis van en ervaring met klantcontactsystemen (pré). Ervaring met leidinggeven in een klantgerichte omgeving. Uitstekende communicatieve vaardigheden en vermogen om een team te inspireren en te motiveren. Sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden. Resultaatgericht en stressbestendig. Affiniteit met de zorgsector is een pre.

"Ik wil iemand zo veel mogelijk in diens kracht zetten. Of het nu een cliënt of collega is."

"De vrijheid spreekt mij aan, bijvoorbeeld door creatief te zijn in de omgang met cliënten."

"Met name de kansen die je krijgt om je te ontwikkelen vind ik erg fijn. Ik ben ook erg blij met mijn team! Want ook al ben je veel individueel op pad, je hebt je collega's die je kunt bellen mocht je even advies of overleg willen.

"

"Ik ben fan van het opleidingsaanbod van impegno, waarmee ik me kan ontwikkelen in mijn vakgebied."

Bij impegno werken we met kleine zelforganiserende teams. Ik vind het prettig dat ik vrij ben om mijn eigen agenda in te delen zoals ik dat wil en dat impegno hierin vertrouwen geeft.

Centraal postadres:
Postbus 7058, 2701 AB Zoetermeer

Servicekantoor:
0900 - 467 3 466


Netwerk

impegno is een sterk groeiende instelling. We hebben daarom bewust een zogenaamde "platte structuur". Dit betekent dat er geen bureaucratische lagen in de organisatie zijn. Ook is er een sterke informele cultuur.


Functie: manager klantcontactcenter Startdatum: 01-03-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Tijdelijk Salaris: 4108 - 5335 Uren per week: 1 - 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Impegno Nederland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bleiswijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bleiswijk
  2. Manager Klantcontactcenter Impegno Nederland 01-03-2024


Functie:manager klantcontactcenter
Startdatum:03-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:5335 – 5335
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Impegno Nederland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Manager Klantcontactcenter Impegno Nederland 03-03-2024

Bekijk ook andere vacatures