Senior medewerker klant - klachten en klanttevredenheid in Bergschenhoek
Een van onze medewerkers is in blijde verwachting en daarom zijn we op zoek naar een nieuwe collega ter vervanging en ondersteuning tot 1 januari 2025.
'Samen werken we aan veerkrachtige buurten', dat is het motto van 3B Wonen! De komende jaren zetten wij in op meer sociale huurwoningen in Lansingerland. Daarbij letten we op betaalbaarheid en werken we aan prettige en veilige wijken waarin iedereen mee kan doen. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen. Daarom werken we nauw samen met onze partners.
Wat ga jij doen?
Je houdt je voornamelijk bezig met de binnenkomende vragen en meldingen over klachten en klanttevredenheid. Het goed registreren van deze klachten is erg belangrijk. Ook beoordeel je de jaarlijkse huurbezwaren in de maanden mei t/m september.
TakenWeet jij hoe je klachten afhandelt en de klanttevredenheid bevordert?
Als senior ben je bekend met alle onderwerpen waar wij als woningcorporatie mee te maken krijgen. Jij bent dé expert als het gaat om klachten, en nog belangrijker, het voorkomen van klachten. Je coördineert binnenkomende klachten en monitort tevredenheidsonderzoeken. Samen leren wij van onze klachten en deel je de informatie met het management zodat wij weten waar het goed gaat en waar het beter kan. Verder schrijf je verweerschriften voor de huur- en geschillencommissie en woon je zittingen bij namens 3B Wonen.
VereistenWat breng je daarvoor mee?
Wat krijg je daarvoor terug?
3B Wonen is een maatschappelijke en dynamische organisatie. Vanuit ons Koersplan stellen we samen doelen, behalen we resultaten en vieren we onze successen. Ook fouten maken, ervan leren en herstellen hoort daarbij. We bieden een prima salaris van maximaal € 4.727,- bruto per maand bij 36 uur. De Cao Woondiensten is van toepassing. We hebben uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden in een individueel keuze budget. Hybride werken is de nieuwe norm, daarin word je optimaal gefaciliteerd met alle moderne communicatiemiddelen.
Inschaling vindt plaats op basis van kennis en ervaring.
Bel Sita Jainarain, coördinator team klant, op telefoon: .
Hoe kan je reageren?
Herken jij jezelf hierin? Mooi! Dan nodigen wij je van harte uit uiterlijk woensdag 13 maart 2024 te reageren. Vergeet je motivatiebrief niet, deze vinden we heel belangrijk!
Een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld, ook al vertrouwen we uiteraard op alle goede bedoelingen.
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met 3B Wonen via of . Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Bleiswijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Functie: | medewerker klant |
Startdatum: | 03-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4727 – 4727 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met 3B-Wonen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Moerkapellekrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Moerkapelle via Moerkapellekrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Moerkapellekrant.nl.
© Moerkapellekrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.