Vacature Locatiemanager

Locatiemanager in Aldtsjerk

De baan
Als locatiemanager in de kinderopvang zie jij iedere dag als een uitdaging. Jij hebt passie voor je vak en je bent een echte teambuilder! Je bent een locatiemanager met een natuurlijke drijfveer als het gaat om leidinggeven en ziet de kwaliteiten van ieder teamlid.

Natuurlijk sta je voor de ontwikkeling, vaststelling en uitvoering van het primaire proces. Je draagt zorg voor uitvoering van het werkplan en je bent naast de toepassing van het pedagogisch beleid ook verantwoordelijk voor het personeels-, accommodatie-, en financieel beleid. Je geeft leiding aan een team van pedagogisch medewerkers die zorgen voor de dagelijkse opvang, ontwikkeling en verzorging van de kinderen in de kinderopvang.

De locatie

Het Welpennest en Ganzennest bevinden zich in het Kindcentrum Koningskwartier. We hebben peuteropvang, kinderopvang en buitenschoolse opvang op deze locatie. In totaal zijn er 4 groepen.

We hebben een goede samenwerking met basisschool 't Reigerbos en organiseren activiteiten voor peuters en kleuters samen met hen. Dit helpt kleuters wennen aan de kleuterklas onder andere.
Het is makkelijk en gratis parkeren op onze locatie en fijn aan te rijden!

Wat breng jij?

Wij zoeken een doortastende en daadkrachtige locatiemanager, die zich ten opzichte van de medewerkers bewust is van zijn/haar werkgeversrol op locatie. Verder vragen wij:

  • Hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur een afgeronde management opleiding. Je voldoet ook aan het taalniveau 3F Nederlands op de onderdelen spreken en luisteren.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een kinderdagverblijf of peuteropvang.
  • Sociale vaardigheden voor het motiveren, coachen en instrueren van medewerkers.
  • Je bent in staat om beslissingen te nemen met de daarbij horende duidelijke communicatie.
  • Uitstekende mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden voor het vertalen van beleidsplannen en onderhouden van contacten met diverse onderdelen binnen en buiten de organisatie.
  • Een hoge mate van assertiviteit en zelfstandigheid.

Wat gro-up jou biedt

Een warm welkom in ons team. Tegelijk ben je deel van iets groters: gro-up waar we met 3000 collega's -in allerlei specialismen - het verschil maken voor kinderen en hun ouders/opvoeders. Zo'n brede organisatie betekent ook iets voor je groeikansen.

  • Salaris volgens de cao Kinderopvang schaal 9: € 3.332 tot € 4.544 of schaal 10: €3.670 tot € 4.991 per maand bij een werkweek van 36 uur. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een contract dat bij goed functioneren wordt omgezet naar vast.
  • Ruimte om te blijven leren en ontwikkelen via het online portaal van de gro-up academie, trainingen en management opleidingen.
  • Vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering.
  • Reiskosten vergoeden wij met € 0,21 per kilometer.
  • Jaarlijks 210 verlofuren (op basis van 36 uur per week).
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, met o.a. een fietsplan en collectieve verzekeringen.

Bel of app met Melissa, recruiter, bereikbaar via .

Solliciteren

Een motivatie wordt zeer op prijs gesteld. Tijdens een kort telefonisch interview met één van onze recruiters schetsen wij jou een eerste beeld van het werken bij ons. Zijn we beide enthousiast, dan volgen er twee gesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Welkom nieuwe collega!

(senior) locatiemanager - Zevenhuizen



Functie:locatiemanager
Startdatum:21-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3332 – 4544
Uren per week:28 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met gro-up via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Locatiemanager gro-up 21-12-2023

Bekijk ook andere vacatures