Vacature Helpdeskmedewerker

Helpdeskmedewerker in Bleiswijk

Helpdeskmedewerker

Facetlaan 6 - Bleiswijk

MBO

ICT

Servicecentrum

Helpdeskmedewerker

Facetlaan 6 - Bleiswijk

ICT

MBO

Servicecentrum

'Zo die kassa werkt weer naar behoren!'' Een collega uit de winkel belde of je haar uit de brand kon helpen. Gelukkig was de storing op afstand te verhelpen. De meeste computersystemen kennen voor jou geen geheimen. Collega's weten dan ook dat ze bij computerstoringen op jouw hulp kunnen rekenen. En daar ben je trots op. Dankzij jou worden storingen bij Hoogvliet snel verholpen. Zo draag je bij aan onze ambitie om verwachtingen steeds weer te overtreffen.


Dit ga je doen als helpdeskmedewerker

Natuurlijk zorg jij als aanspreekpunt dat alle storingen worden verholpen en ICT vragen worden beantwoord. Complexe vragen waar jij het antwoord niet op weet, speel je door naar de collega's van systeembeheer, applicatiebeheer of winkelautomatisering. Maar uiteraard doe je meer dan dat. Je voert bij diverse systemen dagelijks controles uit en treft voorbereidende werkzaamheden voor diverse vraagstukken. Je doet voorstellen tot verbetering op basis van signalen die je krijgt vanuit de organisatie. Ook bewaak je een tijdige en correcte afhandeling van de gemaakte afspraken. Je werktijden zijn lekker divers, je werkt soms op zaterdag of hebt 1 keer in de zoveel tijd bereikbaarheidsdienst zodat tijdens de openingstijden van de winkels, storingen zo zijn opgelost.

Dit breng je mee als helpdeskmedewerker:

  • mbo-diploma richting ICT
  • minimaal 2 jaar werkervaring binnen een Microsoft omgeving
  • kennis van het ITIL procesmodel en MS Office producten
  • probleemoplossend vermogen en klant- en resultaatgerichtheid
  • uitstekende communicatieve skills en je bent goed in analyseren

Continu verwachtingen overtreffen

Dat verwachten we niet alleen van jou, dat mag je ook van ons verwachten. Zo bieden we je niet alleen een veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving met enthousiaste en leuke collega's, maar ook:

  • We betalen per 4 weken, je krijgt jouw salaris 13 keer per jaar;
  • 24 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur, reiskostenvergoeding en 8% vakantiegeld;
  • Niet ziek bonus, die kan oplopen tot maximaal 120% van je bruto weekloon;
  • 10% korting op je boodschappen tot een maximum van maar liefst € 500,- per jaar. De korting betalingen we uit via je salaris;
  • Individueel opleidingsbudget beschikbaar;
  • De mogelijkheid om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding en een budget van € 500,- om jouw thuiswerkplek in te richten;
  • Gratis health check en gratis fitnessruimte op het Servicecenter.

Word jij onze nieuwe helpdeskmedewerker?

Enthousiast geworden? Solliciteren is heel gemakkelijk, klik op onderstaande sollicitatiebutton en de rest wijst zich vanzelf. We willen je nog wel laten weten dat een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de stichting Fraude Aanpak Detailhandel onderdeel is van de sollicitatieprocedure.

Neem contact op met de afdeling HR:

Functie:helpdeskmedewerker
Startdatum:09-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hoogvliet Supermarkten via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Helpdeskmedewerker Hoogvliet Supermarkten 09-02-2024

Bekijk ook andere vacatures