Vacature Administratief Medewerker (Data Entry)

Administratief Medewerker (Data Entry) in Zoetermeer

  • Redactie Pijnacker
  • 02-01-2024

Administratief medewerker (data entry) in Zoetermeer

Functieomschrijving

Voor een leuk bedrijf in Zoetermeer zoeken we een administratief medewerker inkoop/verkooporder die snel dingen oppikt en goed met verschillende systemen kan werken. Deze opdrachtgever is een importeur en distributeur van hippe kleding- en schoenmerken, zoals Happy Socks. Het gaat om een functie voor langere tijd. Ben jij iemand die klantcontact leuk vindt en goed kan werken in Excel? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Functie voor 36-40 uur per week
  • Directe pensioenopbouw via Randstad
  • Zoetermeer
  • Jong, dynamisch team
  • Werken met bekende skateboardmerken
wie ben jij

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar iemand die goed zelfstandig aan het werk kan gaan en snel dingen oppikt. Het is belangrijk dat je ervaring hebt in Excel en snel nieuwe systemen eigen maakt. Daarnaast ben je sociaal sterk en weet je snel te schakelen met klanten en ga je op zoek naar een juiste oplossing.

Je bent een harde werker die gestructureerd te werk gaat. Binnen deze functies werk je veel met templates en is het belangrijk dat je daar secuur in werkt. Je bent iemand die een proactieve houding heeft en graag nieuwe dingen wilt leren.

  • Leergierig
  • Harde werker
  • Gestructureerd
  • Ervaring met Excel en interesse om andere systemen te leren
wat ga je doen

Je belangrijkste werkzaamheden zijn het aanmaken van artikelen. Dit gebeurt in twee soorten systemen en dit doe je bij binnenkomende inkoop- en verkooporders. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor de winkels, dus als leveringen niet kloppen, er problemen zijn en overige vragen.

Je bent veel bezig met het administratief werken van binnenkomende orders en vragen vanuit de winkels. Het is belangrijk dat je snel kan schakelen en goed communiceert met de klant. Veel dingen vallen te leren als je maar gemotiveerd en leergierig bent.

  • Aanmaken van artikelen
  • Verwerken van inkoop- en verkooporders
  • Aanspreekpunt winkels
waar ga je werken

Bij een leuk en jong bedrijf in Zoetermeer ga jij werken op het hoofdkantoor die distributieactiviteiten aan detailhandel en webshops in de Benelux verricht. De producten zijn vooral gericht op jongeren en modewinkels met de nadruk op Skateboards, Sneakers, Shoecare, en beenmode. Naast de bekende skateboard merken voeren ze ook Mr-Lacy en Happy Socks.

  • Jong bedrijf
  • Meedenken
  • Fun!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!


Functie: medisch-administratief medewerker Startdatum: 01-01-2024 Ervaring: Starter Educatielevel: MBO Contracttype: Tijdelijk Salaris: 2300 - 2300 Uren per week: 40 - 40 Neem dan contact op met Randstad via of Iris Joosten & Lizette Fierloos.

Functie:administratief medewerker data entry
Startdatum:31-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2300 – 2300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Floors via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Administratief Medewerker (Data Entry) Randstad Floors 31-12-2023

Bekijk ook andere vacatures