Vacature Medior Service Manager

Medior Service Manager in Capelle aan den Ijssel

Medior Service Manager

Capelle aan den IJssel

HBO

Medior Service Manager

Capelle aan den IJssel

HBO

DE WERELD VAN

Security

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Dit is jouw team

Als Medior Service Manager ben jij onderdeel van het klantenteam Educatie/ Healthcare en speel je een belangrijke rol in de digitale transformatie van jouw klanten. Het klantenteam zorgt er samen voor dat strategische, tactische en operationele klantdoelstellingen inzichtelijk zijn en deze worden vertaald naar dienstverlening van Axians. In jouw rol optimaliseer je bestaande contracten zodat klanten verlengen, uitbreiden of nieuwe contracten sluiten. Afhankelijk van de fase van jouw klanten, pas jij jouw rol aan en doe jij wat de situatie vraagt. In alle gevallen ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van servicecontracten. Je houdt de planning, budget, scope en kwaliteit van de dienstverlening goed in de gaten. Je zorgt voor de meest optimale KPI's én klantbeleving. Jouw klanten beleven The best of ICT with a Human Touch.

Hier krijg jij energie van

Als Service manager bij Axians ben jij het aanspreekpunt voor alle IT gerelateerde zaken. Je werkzaamheden omvatten:

  • Realiseren van de Service Delivery. Je begeleidt de migratie/transitie van de inbeheername naar de BU Managed Services en bewaakt de randvoorwaarden;
  • Samen met jouw klanten maak je de Business doelstellingen inzichtelijk en bepaal je de fase van de digitale transformatie. Je creëert kansen om klanten verder te helpen naar de volgende stap in digitalisering realiseren van de Service Level Agreement (SLA) en DAP's;
  • Managen van wederzijdse contractuele verplichtingen, klantverwachtingen en bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening;
  • Rapporteren over de status van contracten aan klanten, het klantenteam Educatie en jouw manager
  • Je onderhoudt de relatie met jouw klanten wat betreft scope van de servicecontracten en het onderhandelen met de klant voor wat betreft de verwachtingen, uitvoering en voorkomende problemen
  • Continu verbeteren en innoveren van onze dienstverlening in samenwerking met collega Service Managers
  • Verantwoordelijk voor contractadministratie i.s.m. de Backoffice collega uit het klantenteam.

Hier herken jij jezelf in

We zoeken een gedreven collega, die beschikt over doorzettingsvermogen en goed in een team kan werken. Maar daanraast ook:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Kennis van ITIL, Prince2, kennis van of ambities richting SCRUM en Agile;
  • Je bent gemotiveerd, ambitieus, denkt in (commerciële) kansen en zet deze om in daadwerkelijk ondernemerschap;
  • Je neemt verantwoordelijkheid, stelt doelen, maakt afspraken en komt afspraken na;
  • Je werkt graag samen, bouwt aan langetermijn relaties vanuit vertrouwen en transparantie;
  • Je werkt goed onder druk, weet de juiste prioriteiten te stellen, bent planmatig en organisatorisch sterk.

Dit bieden wij jou

In deze rol krijg je een contract voor minimaal 36-uur per week. Omdat wij erop vertrouwen dat jij uitblinkt als Service manager bieden we daar bovenop (op basis van een fulltime dienstverband):

  • In deze rol krijg je een contract voor minimaal 32-uur per week;
  • Een salaris tussen de 3500 en 4500 euro, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid om meer dagen op te bouwen;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioenregeling en de mogelijkheid om aandelen te kopen;
  • Leaseauto of mobiliteitsbudget;
  • Naast je leaseauto krijg je ook de mogelijkheid om van onze Lease a Bike regeling gebruik te maken;
  • Vanzelfsprekend krijg je een laptop en telefoon tot je beschikking;
  • Winstdeling op basis van behaalde bedrijfsresultaten;
  • Een dienstverband van 32 tot 40 uur;
  • Hybride werkomgeving, plaats onafhankelijk werken met als standplaats Capelle aan den IJssel;
  • Goede opleidingsmogelijkheden aan de VINCI Energies Academy en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Wie werken er achter de schermen om ervoor te zorgen dat organisaties veilig zijn en veilig blijven? Onze Axians Cyber Security-collega's vertellen hoe zij het vinden om te werken in de wereld van de cyber security.



Functie:service manager
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 4500
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medior Service Manager Axians 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures