Vacature Technisch Accountmanager IT

Technisch Accountmanager IT in Bleiswijk

  • Redactie Bleiswijk
  • 04-03-2024

Technisch Accountmanager IT in Zoetermeer

Over Campai

  • Ons verhaal

We zoeken naar een veelzijdige en communicatieve IT'er die graag (op locatie) contact heeft met klanten. Als Technisch Account Manager zorg je dat de IT-omgevingen van 'jouw' klanten voldoen aan de laatste normen en standaarden, en dat de documentatie up-to-date is.

Je bent een echte allrounder, met een focus op werkplekbeheer en ondersteuning. Je weet veel van de Microsoft 365 apps (Office, Outlook, Teams, Sharepoint, Onedrive) en Windows 10/11. Je bezoekt/belt regelmatig je klanten om in te checken of alles nog naar wens is. Periodiek voer je op locatie ook steekproeven en controles uit om de staat van de IT omgeving, inclusief eventuele risico's en verbeterkansen, in kaart te brengen. Deze kennis deel je met je collega's van de Servicedesk en Systeembeheer.

De Technisch Accountmanager is onderdeel van de afdeling Systeembeheer en rapporteert aan de Operations Manager.

Campai is een moderne en vooruitstrevende Managed Service Provider, gespecialiseerd op de Microsoft Cloud. We verzorgen de IT omgevingen van bedrijven en nonprofits in het Midden en Kleinbedrijf segment tot 300 werkplekken. Deze klanten ontzorgen wij volledig op ÍCT-gebied. Waaronder Internet, netwerk, IP telefonie, servers, cloud infrastructuur en applicaties, cybersecurity, backup & continuiteit en compliance met wet- en regelgeving.

Wat je gaat doen

  • Op locatie bij de klant (kleinere) incidenten behandelen en eventueel escalaties aanmaken zodat deze samen met de Servicedesk en Beheer teams kunnen worden opgepakt;
  • Op locatie bij de klant begeleiden van wijzigingen en projecten die door Systeembeheer geïnitieerd zijn;
  • Op locatie bij de klant wensen en eventuele klachten over de dienstverlening opvolgen;
  • Servicedesk instructies geven hoe ze de IT-omgevingen van jouw klanten het beste kunnen supporten;
  • Samen met de vCIO een toekomstplan maken voor de IT-omgeving van de klant (ICT-roadmap);
  • Bijwerken en up to date houden van documentatie (netwerktekening, on/off-boarding procedures en Risico's) van de klant;
  • Uitvoeren van een kwartaallijkse controle audit om periodiek de risico's en gezondheid van de IT-omgeving van jouw klanten in kaart te brengen.

Een typische werkdag

  • Je komt op de zaak en begint met een goede bak koffie!
  • Je neemt de week door met je manager en de beheer afdeling (weekstart)
  • Je gaat langs bij je favoriete klant om even in te checken en kijkt meteen naar een lastig probleem met het delen van bestanden via Onedrive
  • Het is lunch tijd - Campai zorgt altijd voor lekkere broodjes met beleg, onderweg? Geen probleem dan kan op kosten van de zaak een broodje (of twee ) halen
  • Je gaat langs bij een klant om voor je collega's van systeembeheer te inventariseren wat er precies nodig is om een project of change uit te voeren
  • Nu je toch op locatie bent valt het op dat er een hoop nieuwe apparaten staan, je werkt de netwerktekening meteen bij
  • De klant geeft aan graag met teams te gaan werken, je legt de klant uit wat hiervoor nodig is en geeft aan dit intern verder te gaan bespreken
  • Aan het einde van de dag kan je rustig de documentatie van de klant bijwerken om risico's en veranderingen in kaart te brengen.

Benieuwd naar je werkplek en collega's? Neem de virtuele wandeling door ons kantoor en kijk waar we werken, lunchen, eten, koken, plaatjes draaien, gamen, podcasten en borrelen!

Neem de virtuele tour door ons kantoor

Wat bieden wij

  • Een marktconform salaris tussen de €2900 en €3800 bruto o.b.v. 40 uur
  • Een auto van de zaak
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon van de zaak incl. belkostenvergoeding
  • Zit/sta bureau, goede stoel, goede koffie, snelle laptop, state-of-the art software en in-house gym
  • Doorgroeimogelijkheden en een persoonlijk opleidingsplan
  • Riante pensioenregeling met diverse aanvullende verzekeringen
  • Elke dag gezamenlijk lunchen (volledig verzorgd door Campai!)))
  • Leuke bedrijfsfeestjes, BBQs en (optionele) LAN parties voor de gamers
  • Vrijdagmiddag borrel - woop woop!

  • Ervaring in een soortgelijke functie OF minimaal 2 tot 5 jaar op een skilled servicedesk met aantoonbare ervaring met het implementeren en inrichten van soortgelijke technologieën;
  • Gevorderde kennis van Microsoft 365 Apps en clouddiensten zoals Teams, Onedrive en Exchange;
  • Gevorderde kennis van Windows, waaronder Windows 10/11;
  • Basiskennis van Microsoft 365 diensten zoals Exchange online en Sharepoint;
  • Rijbewijs B;
    Representatief en goede communicatieve vaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een goede beheersing van de Engels taal op zakelijk niveau;
  • Primaire werklocatie op kantoor bij Campai en bij de klant.

Functie: technisch accountmanager it Startdatum: 02-03-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: HBO Contracttype: Vast Salaris: 2900 - 3800 Uren per week: 40 - 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Campai via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Bleiswijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bleiswijk
  2. Technisch Accountmanager IT Campai 02-03-2024


Functie:technisch accountmanager it
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 3800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Campai via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Technisch Accountmanager IT Campai 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures