Vacature HR-Officer & Management Assistent

HR-Officer & Management Assistent in Zoetermeer

HR-officer & Management Assistent (m/v)

Heb je ervaring in HR en zoek je een uitdaging voor 3 dagen per week bij een snelgroeiende organisatie? Ben jij goed in het behouden van het overzicht en sta je te springen om het managementteam te ontzorgen? Vind je het leuk om de HR-afdeling uit te bouwen en met name uitvoerend aan de slag te gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je bij ons doen?

Als HR-officer & Management Assistent ben je dè administratieve en inhoudelijke ondersteuning binnen de organisatie. Je bent in deze functie het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en directie bij vragen betreffende HR zaken. Het merendeel van de tijd ben je bezig met de HR-werkzaamheden, eromheen ondersteun je het managementteam als Management Assistent, waaronder:

  • Administratieve werkzaamheden zoals het opstellen van arbeids- en/of stageovereenkomsten, het opstellen en opvolgen van in- en uitdienstformulieren, contract- en functiewijzigingen enzovoort;
  • Verzuim: ziek- en betermelding;
  • Contactpersoon voor verschillende organisaties, zoals het UWV, arbodienst, de verzuimverzekering & het pensioenfonds;
  • Assistentie bij het wagenparkbeheer;
  • Verzorgen van de on- en offboarding van medewerkers;
  • Maandelijks voorbereiden en doorvoeren van mutaties m.b.t. salarisadministratie en controle op de verwerking;
  • Eerste aanspreekpunt voor medewerkers en directie voor alle HR-zaken;
  • Plannen van functionerings- en beoordelingsgesprekken en diverse andere HR-gesprekken;
  • Beheren interne beleidsstukken zoals personeelshandboek en het jaarlijks updaten ervan;
  • Opstellen bruikleenovereenkomsten en ziet toe op uitgifte (laptop, mobiele telefoon, leaseauto);
  • Bijwonen van MT-meetings en het notuleren ervan.

Wat verwachten we van jou?


  • Je hebt een afgeronde opleiding richting HRM of vergelijkbaar;
  • Je hebt relevante werkervaring in HR;
  • Je bent energiek, resultaatgericht en gestructureerd;
  • Je bent hands-on en krijgt energie van het administratiewerk en het ontzorgen van het MT;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands & Engels.

Wat kun je van ons verwachten?


HET IT vindt het goede werkgeverschap heel belangrijk! We bieden:

  • Een inspirerend, professioneel en gezellig team;
  • Veel vrijheid & verantwoordelijkheid;
  • Een prettige werkplek in Zoetermeer met de mogelijkheid om ook thuis te werken;
  • Laptop en mobiele telefoon van de zaak;
  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Gratis koffie, thee, frisdrank, lunch en andere aangename zaken;
  • 25 vrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband);
  • Een goed salaris (op basis van je ervaring);
  • Actuele mobiliteitsregelingen.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan vandaag nog!

Heb je vragen? Neem dan contact op met : of WhatsApp: +31-614361113

HET IT Zoetermeer

Contact

Industrieweg 5, 2712 LA Zoetermeer

maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:30



Functie:hr-officer & management assistent
Startdatum:22-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HET IT B.V.;HET IT Zuid;HET IT West;HET IT Oost;HET IT Noord via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. HR-Officer & Management Assistent HET IT B.V.;HET IT Zuid;HET IT West;HET IT Oost;HET IT Noord 22-10-2023

Bekijk ook andere vacatures