Vacature Contract Coördinator

Contract Coördinator in Rotterdam

Functieomschrijving

Ben jij die collega die nauwkeurig te werk gaat en graag met klanten schakelt? Lees dan snel verder!

Voor onze klant ABB zijn wij op zoek naar een nieuwe contract coördinator. Als contract coördinator bij ABB in

Rotterdam krijg je het hele pakket. Je werkt in het middelpunt tussen de klanten, account managers en service coördinatoren. Van uitwerken van een offerte tot het correct verwerken van de administratie van de contracten.

Ben jij fulltime beschikbaar en wil jij jezelf misschien wel binnen twee jaar ontwikkelen tot accountmanager of servicecoördinator lees dan hieronder verder!

wat bieden wij jou
  • een salaris tussen de €3000 en €4000 o.b.v. 40 uur
  • mogelijk tot overname op vast contract bij ABB
  • fulltime werkweek van 40 uur
  • Kantoor Rotterdam - hybride werken mogelijk
  • ruimte voor doorgroeimogelijkheden
wie ben jij

Organiseren, regelen en daar duidelijk over communiceren. Je bent voor veel mensen een belangrijke schakel in het opzetten van contracten, zowel aan klantzijde als voor je directe ABB-collega’s. Komt er veel werk tegelijkertijd naar je toe? Laat maar komen. Je bent precies maar kan ook besluit maken

wanneer wel in de detail en wanneer niet dit nodig is en bent hier flexibel in. Je werk zelfstandig en

indien zaken onduidelijk zijn, ga je hier achter aan. Je bent communicatief sterk en vindt de relatie met klanten en collega’s belangrijk.

Maar wat breng jij als contract coördinator in ieder geval mee naar het gesprek?

  • Minimaal een mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent een expert in Excel en Word;
  • Je hebt affiniteit met Techniek;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
wat ga je doen

Bij alles wat we doen, staan jouw klanten centraal. De klanten van ABB hebben contracten op Motoren en Drives en het is belangrijk dat zij deze tijdig een voorstel ontvangen. Als contract coördinator zorg jij voor een offerte, stem je deze af indien nodig met de Sales, stuurt tijdig indexaties jaarlijks eruit en zorgt voor een goede administratie van de contracten. Puzzelen, schakelen en communiceren zijn voor jou de sleutelwoorden die alle betrokken partijen tevreden houden.

Maar wat kan jij nog meer verwachten op jouw werkdag?

  • Het offeren van contracten in de volle breedte;
  • De administratie van een contracten en correct laten invoeren;
  • De jaarlijkse indexatie verwerken en deze opvolgen;
  • Meedenken over efficiëntere werkprocessen waarmee we onze dienstverlening verbeteren;
  • De schakel tussen klant, fabriek en collega’s. Ook op commercieel gebied benut jij kansen.
waar ga je werken

Je werkt vanuit een team met 12 medewerkers. Het team is divers in leeftijd en ervaring en werkt deels vanaf

kantoor en vanuit huis. Ook werk je veel samen met de Account Managers welke dagelijks bij klanten zitten. Indien mogelijk kan je ook met de Account Manager meegaan naar een klant. Daarnaast heb je nauw contact met de Service Coördinatoren omtrent scope van contracten, aanpassingen in contracten. Op klantniveau ben je vooral in contact met de werkvoorbereiders op locatie.

ABB is een wereldwijde onderneming. Toonaangevend op het gebied van transmissie en distributie van

elektriciteit, proces- en productieautomatisering en elektrische, elektronische en installatietechnische producten en systemen. We lopen voorop met innovaties, volgen trends en denken mee met onze klanten. Wij hebben 150.000 mensen samengebracht, die wereldwijd samenwerken in meer dan 100 landen.

sollicitatie

Herken jij jezelf in deze vacature en ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Solliciteer dan direct en dan nemen wij contact met je op!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Leidinggevende functies op het gebied van professionele diensten, niet elders geclassificeerd
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4000 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Contract Coördinator Randstad 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures