Vacature Adviseur Dienstverlening Binnendienst

Adviseur Dienstverlening Binnendienst in Zoetermeer

Adviseur Dienstverlening Binnendienst

Bouwend Nederland is dé ondernemersorganisatie voor de bouw en infra. Wij verenigen en verbinden meer dan 4.500 kleine en grote bedrijven en behartigen de belangen van de sector op lokaal, regionaal, landelijk én Europees niveau. De bouw maakt het! Bijna alles dat je om je heen ziet, onderhoudt, verduurzaamt en leggen onze leden aan. Of het nou gaat om een brug, spoorverbinding, elektranet, school of groene woonwijk. Onze leden werken steeds vaker circulair, uitstootvrij en met robots en 3D-scanners. Zij hebben de oplossingen in handen voor de uitdagingen waar ons land voor staat. Het is dan ook niet gek dat onze sector in het brandpunt van de belangstelling staat. Ben jij de ondernemende en commerciële schakel die communicatief zeer vaardig is? Adviseer je graag ondernemers over de voordelen van het lidmaatschap van Bouwend Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Sta je graag in contact met onze leden?

Als Adviseur Dienstverlening Binnendienst werk je hybride op ons kantoor in Zoetermeer en vanuit huis. Samen met je collega ben je hét aanspreekpunt voor onze leden waar het gaat om praktische vragen over onze ledenvoordelen. Denk hierbij aan voordelen op het gebied van verzekeringen, advies, bedrijfsauto's, trainingen etc. Vragen komen zowel per e-mail als per telefoon binnen. Je vindt het een sport om mee te denken met het lidbedrijf en signaleert kansen en eventuele 'vragen achter de vraag'. Daarnaast onderhoud je de dagelijkse contacten met onze voordeelpartners en regel je afspraken bij onze leden voor de Adviseur Dienstverlening Buitendienst.

Je hebt veel telefonisch contact met onze leden. Tijdens deze contactmomenten analyseer je de behoefte en je adviseert hen over passende vormen van onze dienstverlening. Hiermee zorg je voor groei in het gebruik van onze ledenvoordelen met als doel een sterkere ledenbinding met onze vereniging. De leads voor partners die uit deze contacten komen worden door jou naar de partner doorgezet en geadministreerd. Uiteraard streven wij naar een zo hoog mogelijke ledentevredenheid. Dit onderzoek je dan ook regelmatig door het ophalen van ervaringen over onze dienstverlening en die van onze partners.

Dit vind je leuk om te doen

  • Leden adviseren over onze voordelen;
  • Afspraken inplannen voor onze buitendienst;
  • Administratie piekfijn in orde houden;
  • Resultaten halen;
  • Mouwen opstropen en aanpakken, net zoals onze leden doen;
  • Werken bij een professionele en ondernemende organisatie

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en 2-3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je bent een enthousiast en bevlogen type. Een echte doorwerker die zich graag inzet voor onze leden. Signalen die je krijgt, weet je te interpreteren en te vertalen naar passende acties.
  • Je bent communicatief handig en servicegericht, zowel aan de telefoon als via mail;
  • Je toont initiatief en bent flexibel en in grote mate zelfsturend;
  • Je bent digitaal vaardig, je schakelt gemakkelijk tussen verschillende systemen waaronder Excel;
  • Je bent commercieel en dienstverlenend ingesteld

Van deze arbeidsvoorwaarden word jij blij

  • Salaris natuurlijk. Wij bieden € 3.385,- tot € 4.232,- bruto per maand op fulltime basis.
  • 8% vakantiegeld en 5% eindejaarsuitkering.
  • Pensioenregeling en uitstekende regeling bij arbeidsongeschiktheid
  • Een werkgever die investeert in opleiding en ontwikkeling.
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt.
  • 35 vakantiedagen. Als je belooft terug te komen.
  • Ongekend goede werksfeer, met collega's waar je blij van wordt.
  • Op dit moment werken wij hybride: dat betekent een combinatie tussen werken op kantoor in Zoetermeer en werken vanuit huis. Natuurlijk zorgen we dat je thuis een top werkplek hebt incl. bureaustoel, laptop en zit-sta bureau als je dat wenst. Bovendien ontvang je op thuiswerkdagen een thuiswerkvergoeding.
  • Reiskostenvergoeding, ook als je op de fiets komt. Met je mobiliteitskaart reis je voor woon-werkverkeer 2de klas. Voor alle zakelijke ritten kun je in de 1e klas coupé gaan zitten. Ook kun je hiermee reizen met de bus, tram of metro of pak je eenvoudig een deelauto of OV-fiets.
  • Een duurzaam inzetbaarheidsbudget, voor een bijdrage aan jouw vitaliteit
  • Een professionele organisatie met een sterk netwerk

Neem dan contact op met Roeland Contzé, Ledenvoordelen. Hij kan je veel vertellen over deze baan en onze organisatie en is bereikbaar via of .

Wij kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Bij gelijke geschiktheid krijgen eventuele interne kandidaten voorrang. Bouwend Nederland staat voor diversiteit en inclusie. Wij zijn nieuwsgierig naar jouw talent en wat jij kan bijdragen aan onze organisatie. We nodigen je daarom graag uit om te reageren op de vacature.



Functie:adviseur dienstverlening binnendienst
Startdatum:24-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3385 – 4232
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Bouwend Nederland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Adviseur Dienstverlening Binnendienst Bouwend Nederland 24-01-2024

Bekijk ook andere vacatures