Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Waddinxveen

Administratief Medewerker

Referentienummer: 224300003

Wij zoeken een:

Administratief Medewerker

In Waddinxveen

Jouw werkzaamheden

Voel jij je helemaal op je plek binnen een administratieve functie? En werk je het liefst in een logistieke (internationale) omgeving, die altijd in beweging is? Dan word jij misschien wel onze nieuwe collega. Wij hebben diverse administratieve functies open staan, zoals op de afdelingen Customs (Douane), Facturatie en Palletadministratie. Droom jij van een afwisselende baan? Als administratief medewerker Douane verricht je administratieve taken voor zendingen buiten de EU én heb je contact met buitenlandse vestigingen, partners en chauffeurs. Met jouw aandacht voor details is deze baan echt iets voor jou. Geven cijfers extra kleur aan jouw dag? Op de afdeling Facturatie richt je je op de financiële afwikkeling van zendingen. Het controleren en verwerken van o.a. ritlijsten en het contact met de operationele afdelingen is jou op het lijf geschreven. Ben je een administratieve ster? Dan laat jij het werkproces op de Palletadministratie soepel en nauwkeurig verlopen. Aan het eind van de dag ga jij met een goed gevoel naar huis omdat zowel het beheer van de palletten als het klantenbeheer correct is afgehandeld. Past een operationeel-administratieve functie helemaal bij jou? Solliciteer dan direct. Aangezien de gewenste competenties voor de functies overeenkomen, gaan we graag met je in gesprek over wat het best bij je past.

Jouw competenties

  • Je bent administratief sterk;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je daarnaast nog een andere taal? Dan horen wij dat graag!;;
  • Je bent communicatief, flexibel en werkt nauwkeurig;
  • Je bent positief en denkt in oplossingen;
  • Enige kennis van logistiek en transport is een meerwaarde.

Wat wij bieden

  • Een functie met ruimte voor initiatief, in een sterk groeiend internationaal familiebedrijf;
  • Leuke collega's en een informele werksfeer;
  • De mogelijkheid om je persoonlijk te ontwikkelen d.m.v. opleidingen en door mee te kijken op andere afdelingen;
  • Een goede pensioenregeling, standaard 29 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband), vakantiegeld, reiskostenvergoeding, een 13e maand en uitzicht op een vast contract;
  • Een soepele instroming in onze organisatie met behulp van een onboarding-app;
  • Regelmatig leuke (sport)evenementen, bedrijfsfitnessregeling, korting op je zorgverlening en altijd vers fruit op de zaak.

Contactpersoon

Een integriteitstest, PPA, WLS, VOG en social media screening maken deel uit van de sollicitatieprocedure.
Voor verdere informatie kun je contact opnemen met , tel. .
Aan toegestuurde profielen via derden die niet schriftelijk met de HR-afdeling van DACHSER Netherlands B.V. en DACHSER Netherlands Air & Sea Logistics B.V. zijn afgestemd, kunnen geen rechten worden ontleend.




Functie:administratief medewerker
Startdatum:17-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dachser via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Moerkapellekrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de moerkapellekrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Moerkapelle
  2. Administratief Medewerker Dachser 17-01-2024

Bekijk ook andere vacatures